Nice helg !

Fredag: Först idrott, eller jag va inte med. Mådde skit och frös så orkade inte ens byta om. Satt med Idha och läste sån teoribok. Men tiden gick fort. Efter det var det håla som vanligt. Mamma hämtade mig och så åkte vi till Sara, min moster. Åt lite o så där och kollade hennes lägenhet. Aldrig varit där förut. Sen åkte jag och mamma ner i stan för att jag skulle köpa skor och lite sånt, sen tillbaka till skolan igen. Hade en lektion sen hämtade mamma mig och vi körde hem.

Va hemma nån timme eller så, sen tog jag bussen till Isabel. Var där ett tag sen åkte vi in till tivoli för att fota för apberget på tidningen xtras ett års fest. Eller Isabel skulle, jag var bara med. Är inte ens medlem på apberget, men skit i det, kom in gratis och fick stämpel :). Där fick man mat osv. Stod o prata med lite folk o så. Tror jag blev lite småkär i Nick Skröder, hahaha!

Jaja, vi var där hela kvällen o så. Vid 11 började kön utanför bli svinigt lång. Var glad att vi var inne i värmen då, sjukt kallt ute ju, och blåste. Dansade till kvart över ett ungefär, för vi skulle egentligen ta bussen hem halv 2. Så Isabel hämta ut våra jackor och så, sen börjar vi gå till bussen. Precis när den kommer säger jag att jag inte vill hem, så jag går själv tillbaka till tivve igen, hahaha. Fick betala för jackan en gång till men skit samma, kom ju in gratis o allt.

Träffade Sanna, sjukt kul jag hade då. Vi tog väl inte våra danser seriöst precis? Haha! Vi sjöng karaoke inne i schlager, ont det gör ont, riktigt bra var det. Fick med oss alla;). Den sista timmen där var lätt bästa tivve. Båda skulle ta våra bussar vid halv 3, så vi stack 5 min innan. 219 brukar vara full vid den tiden, men har aldrig sett den så proppad! Värre än 3an kl 8 på morgonen! Folk ramlade ut när dörrarna öppnades. Fick sitta framme i fönsterrutan, haha! Glad att jag kom på bara. Somnade direkt när jag kom hem.


Lördag: Vaknade vid 12 halv 1 skulle jag tro.. vet inte riktigt. Övningskörde till väla. Blev kär i ett par skor, så köpte dom. Längtar tills sommaren riktigt mkt nu bara för att jag ska kunna använda dom. Går med de inomhus, vill inte ta av dom, hahaha. De är jättehöga, men det känns inte för att det typ är patå. Skulle kunna lägga ut bild men min bluetooth på datorn är paj, så tyvärr!

Körde hem sen och somnade i soffan. Sov några timmar, sen kollade jag på film o så hela kvällen. Riktigt skönt! Somnade vid halv 2 kanske, ganska lagom.


Söndag: Yes, idag har jag varit på gudstjänst. Sanning. Fick gå upp kl 9! Men min moster håller på att läsa till präst, tro det eller ej, så hon var vikarie för en annan idag. Så fick följa med och kolla, hon var så nervös. Men det gik ganska fort så ingen fara.

Efter det körde vi och handlade saker till Alice. En jacka och en väska. Har alltid sagt att jag aldrig ska ha min hund i en väska, men denna var i skinn, skitfin, och sån gosig inuti med ludd. Hon gillar den. Och så fick hon en sån mus, som katter leker med ni vet? Ja, hon gillar bara kattleksaker. Hon lekte med den som en katt också, låg på rygg och slängde upp den i luften sen jaga den med tassen. Men den är död nu. Misshandlad. Ingen nos och bara ett öga. Svansen har hon nog ätit upp.

Oj, detta blev långt. Säkert ingen som orkar läsa, för det hade inte jag gjort, haha. Men ja, min helg i alla fall ;)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback