Kissie!

"God morgon allihopa. Ehmm. Hoppas ni har sovit gott, det har i alla fall jag gjort. Ehhmmm, sitter här och väntar på pappa, han är och köper cola till mig. Ehhm. Hoppas han kommer snart för jag vet inte hur länge till jag överlever utan.. helt enkelt:) Ehmm. Ja... Tror jag ska ha skinnjackan på mig idag, ehhm, för solen tittar ju fram, hehe :) aa :). Det gör den. Ehhm, men det är kanske lite kallt ändå, ehmm, så då får jag ta gåsen som håller mig varm. Ehm, man vill ju inte frysa, nej det vill man inte.. Ehmm... "

Är det någon som har läst kissies blogg? Haha, sjukt kul. Hennes videobloggar är så som jag skrivit där över. Så står hon framför speglen och filmar sig själv och fixar håret hela tiden. Jag och Idha kolla på de i skolan för ett tag sen, skrattar så jag får ont i magen varje gång. Hon är ju seriös också. Hahaha.
Kolla
detta! Hahahaha. Efter 25 sek. "eedjåå sååå" Hahaha! Eller det här!






Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback