Ingen spca ikväll heller

När jag skulle sola innan la jag i 5 tior, alltså 25 min. Men det hördes som om en tia ramla ut bakom eller vad man ska säga och så stod det bara 20 min, så jag trodde att det bara blev det. Men sen när jag kolla på klockan stod den på 21, så jag trodde det blev 25 i alla fall. När jag kolla nästa gång stod det 28. Asså hade kunnat sola hur länge som helst. Fick stänga av det. Tänk om jag hade somnat, hade ju brunnit upp.
Det satt några utländska killar i 13-14 års åldern på solariet, asså vad gör de där? Satt där när vi kom och va kvar när vi gick. "Ursäkta, får jag dela solarium med daaaaj?" Nej det får du inte! Stör mig på sånna småkillar!

Sen va vi på ica, tycker det är mysigt att gå där på kvällen eller morgonen, när det inte är något folk, haha! Sen hämtade pappa mig för att jag skulle köra hem, det gick bra, fick bara ett motorstopp och nu kan jag växla utan att kolla på växelspaken.

Nu ligger jag och kollar på singing bee. Tittarsuccé som de säger, men de vet inte varför. Det är bara för att det inte går något annat på tv vid denna tiden på söndagar. När det är slut ska jag lägga mig i badet ett tag med tända ljus och musik. Vill inte tvätta håret asså, min färg försvinner och om jag färgar det igen kommer jag se ut som en lackad morot, ännu en gång.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback