I feel good

Jag får väl skylla mig själv efter att ha varit ute o sprungit om nätterna i klackar och utan jacka två helger i rad, för nu sitter jag här med bihålsinflammation som spänger upp i huvudet. Sjukt obehagligt. Ska få pencilin imorgon tror jag. Vill ha det efter helgen dock. Ska ut och springa i klackar och utan jacka då med hade jag tänkt. Man blir ju peppad varje gång men sätter på ipoden. Mina låtar? Haha.

Jag tänkte på en sak innan. Att jag trivs väldigt bra. Vet inte hur jag ska förklara.. Men jag gillar mina vänner sjukt mkt, och det gör så att man mår skitbra. Hade en svacka, eller ja, den varade ju ganska länge. Från och till i och för sig, men den fanns där. Om man umgås med mkt människor och hittar på saker hela tiden mår man mkt bättre. Dessa helgerna som varit har jag haft sjukt kul. Och så är det så klart Natasha som fått mig att känna mig fri på något konstigt sätt och jag är väldigt glad för det. ♥

Måste bara säga att jag är sjukt taggad för mitt o Louises projektarbete. Kommer bli nice asså, om allt går igenom, men det tror jag inte ska vara några problem! Alla mina stammisar i bloggen ska få VIP! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback