"Hej mamma, nu har jag färgat håret igen!"

Har inte varit inne på datorn på ett tag, så har inte kunnat skriva. Har varit ganska skönt, har haft mkt att göra.
Slutade kl 9 idag, hade bara bowling på idrotten. Det va kul, haha. Åkte hem och va hemma ett tag, sen stan igen. Tappade mitt solpuder imorse så var tvungen att köpa ett nytt. Kan ju inte se ut hur som helst om jag ska ut ikväll. Köpte stövlar också. Gillar de!

Har färgat håret igen. 5e gången på mindre än en vecka. Men skit i det. Var hos frisören igår och skulle boka tid, men jag fick inte för då kunde jag få håret i en påse med mig hem sa hon, danke :)! Men fick tid på påsklovet, det måste vila lite. Jajaa, nu ska jag städa och sen stan igen, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback