Mitt hår genom tiderna ;)


När jag va liten hade jag jättelångt, vitt, spikrakt hår.


Jag klippte av det till axlarna när jag gick i 3an. Här har det växt en del.
Färga det rött något år efter, men det tvättades bort efter några veckor.


Jag lät det växa men det blev inte längre än såhär. Detta är i 8an.


Det blev bara lockiggare och lockigare, och mörkare.
Någon gång här färga jag det brunt, men det blev grönt så blev inga bilder.


Jag la ljusa slingor i det
(önskar att inte JC stod med, men bilden va så när jag fick den skickad till mig)


Sen tröttnade jag på lockarna och plattången blev min bästa vän.


Det slet på håret och det växte inte alls.


Så jag klippte av det helt själv. Då gilla jag mitt hår som mest.



Det växte, men jag klippte av det hela tiden.


Här har jag lugg också, men jag blev jättetrött på det efter ett år och
kände mig grå.Innan dess hade jag kort i nacken och långt framme,
men har ingen bild på det.


Under en vecka färgade jag det 6 gånger. Det va oranget, rött, vinrött,
brunt och brunt med slingor.


Jag satte i extenssions i april.
Då kom även mittbenan fram, sakta men säkert.


Det va i alla möjliga färger.


Och både rakt och vågigt.


Sen blev jag trött på längden och klippte av en bra bit.
Nu är det ännu kortare och ikväll är det av helt :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback