Stan idag

Tjenne tjenne o extra hej till ronny ;) !

Åkte med Ida till stan idag. Har gått på kullagatan på sjukt länge.
Va uppe på MQ och snacka lite, kom på hur mkt jag saknat att vara
där. Linda sa att hon precis hade tänkt på mig innan jag kom för en
kofta jag hade skyltat med förut va på rea nu.
När den kom in tidigt i våras tyckte alla att den va ful, men jag våga
ändå prova den och på är den riktigt cool. Efter det ville alla ha den.
Jag fundera inte ens på att köpa den då för den kosta 1500.
När man jobbar i en klädesbutik som man gillar hittar man ju massa
annat och köper inte något över 1000. Jag har ju typ bara kläder därifrån.
Men ja, nu kosta den 750, men linda sa att imorgon kommer det va
ytterligare 50% men om jag ville ha den kunde hon fixa till mig så jag fick
rabatt redan idag, så snällt :D Hon sa också att hon längta tills jag kom
tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Ronny Åkesson, Höganäs

Hörredu du! Du åkte faktiskt inte med ida in till stan, du åkte med MIG, du kanske gick med ida på stan. hahaha /anonym

2008-08-08 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback