Mitt första bakverk

Jag hade inget att göra och det va bara dåligt på tvn plus att jag va sugen
på något, men hade inget hemma. Så jag gick ut i köket och började baka,
för första gången i hela mitt liv (förutom praoen i 9an när jag fick göra prinsess).
När jag hade börjat hittade jag gifflar och annat gott, men hade ju redan börjat.. 
Tänkte dock inte på att plast kan smällta så rörde med plastslev i smöret och
nu är den ihopsjunken. Annars gick det bra. Men nu när jag va klar skulle kakan
ju in i ugnen.. det tänkte jag inte på innan. Så fick sätta på den nu och får vänta
lite till innan jag får det jag behöver just nu i min ensamhet.


Jag ska också ha nötter i min, om jag hittar det villsäga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback