Mina djur

Tja tja!

Inatt gick nog min allergi över till riktigt förkylning. Vaknade med ont i halsen.
Har tagit allergitablett och ögondroppar nu som vanligt så får se om det blir
lite bättre om en stund. Hoppas det.

Visade colliesarna för mamma precis. Hon är svag för sånna hundar. Vi har
ju Maja nu, en mini collie och hon har alltid velat ha en stor också, men sen
skaffa jag ju Alice och vi kan inte ha 3 hundar.
Men hon vill ha en, det vet jag. Man vågar inte säga något till pappa bara..
När vi har flyttat och kommit iordning ska jag lägga upp detta på ett bra sätt.
Annars har jag något att se fram emot tills jag flyttar hemifrån.

'
Här är mitt marsvin morgan, hahaha! Han gillar att bada.
Jag har samlat på mig många sorters djur genom åren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback