Magalufsjukan = körtelfeber

Det känns som jag är mer sjuk än frisk och vet ni hur mkt jag hatar det?
Nu har jag tydligen körtelfeber, efter den "diagnosen" föll sker på plats.

Ont i halsen (ser ut som halsfluss men försvinner inte av pencilin)
Svullen lever (det va ju antagligen det jag hade då i förgår)
Trött (mina ben bär mig inte ens)

Pappa har ju sagt till mig innan att jag kunnat ha körtelfeber, men jag har varit stenhård med att det bara varit halsfluss. Men igår när jag gick på ikea vek sig mina ben och jag hade svårt att gå. Benen ville inte bära. Idag när jag vaknade hade jag som sagt en konstig känsla i kroppen. Det va nog tröttheten. Att inte ens kunna resa sig utan att bli svimfärdig och att benen vägrar stå rakt är riktigt hemskt. Ingen aptit har jag heller.. Har legat i min säng hela dagen, men nu ska jag be pappa bära mig till soffan. Hörs senare!


Louise och Milena igår på biblioteket.
Grattis till milena som tog sitt körkort igår :D !

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja de har varit en härlig dag

Postat av: milena

hahaha fan anna för bilden! sitter ju & tuggar :D

2008-08-30 @ 18:30:08
Postat av: ANNA

äh kan inte hjälpas :D

2008-08-30 @ 18:43:50
URL: http://annaliindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback