Så blev fredagen!

Är riktigt trött trots att det inte blev så
väldans sent igår. Vaknade först vid halv 10
och gick upp, sen gick jag o la mig igen.
Vilade lite sen ringde Låouise, helt speedad.
Haha, hon ska spela in musikvideo imorgon.
Ehm jag ska kolla!!

Ja, igår va vi hemma hos Louise till ganska
sent, vet inte riktigt vad klockan var..
Halv 11 kanske? Åkte in till stan. Blev vändan
på tempel men kände mer för att dra vidare,
så det gjorde vi.
Mötte upp fredde, anton o några andra och så
tog alla bussen till adolfsberg. Va fest där.

Ni vet hur ont man kan få i magen och bli
illamående när man är trött och hungrig?
Så mådde jag, var tråkigare än någonsin, hahaha!
Ringde Patrik så han fick hämta mig och köra
mig hem. Somnade på direkten!


Ska vila lite till nu, sen vill jag till väla.
Blev sugen när Anna sa att hon var påväg dit.
Skriver sen :) !

Kommer kanske bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback