Så blev dagen räddad

Superhärlig dag efter skolan.
Mötte upp Natasha i stan, tog en sväng och sen
träffade vi Nathalie. Satte oss i solen vid petters
och tog vars ett glas vin. Skitmysigt. Satt där och
snackade om lördag, studentdagen och ja, allt.
Efter någon timme kom pappa och hämtade mig, körde
och kollade på två hus på tågaborg. Sen hem.

Gick en runda med Alice innan, utan koppel. För
första gången och hon har blivit jätteduktig.
Natasha ringde och berättade en kul och fjantig sak.

Längtar som fasen till lördag. Har skrivit förut vad
jag ska men det var längesen.
Ja, jag ska på cowboy/indianfest i laröd för pierre
som fyllt 20 och nathalie som fyllt 18. Lovar fota min
outfit hahahaha! Ente att leka med.

Haaa det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback