Idag och igår

Jag saknar redan louise.
Sitter i skolan nu.. har gjort engelska nationella.
Hör och läsförståelse.
Hoppas det gick bra, men man vet ju aldrig.

Mina ben skakar och jag fick ont i magen.
Kan inte stå upp för jag känner mig svimfärdig.
Fick gå ut en svänga innan. Ringde Natasha,
ska träffa henne sen efter träningen, snacka lite och sådär!

Snart har vi expo, vill ente det. Sjukt tråkigt alltså.
Men slutar efter det, slapp foto, DANKE!

Oh vill att Louise ska komma hem och att vi ska sluta skolan.


Kan berätta om igår också, börjar ändå inte fråns om en timme.

Började 12. Gick halv 2 igen. Åkte ner i stan, köpte med oss mat
hem till Louise. Haha, asså orkar inte våra skämt. Sjuka.
När vi kom dit tog vi av oss och la oss i vars en solstol, snackade och åt.
Jättemysigt var det. Låg och stekte några timmar, sen gjorde vi vid oss
lite snabbt och åkte ner och tog glass i glassbaren. Fick göra min själv?
Satte oss i norra hamnen, drack lite vin och tog det lugnt. Fortsatte sen
till mcdonalds, åt vars en cheesburgare med vatten, hahahaha.
Skit samma ingen fattar ändå, sen träffa vi fredde o basse på stinsen,
satt där ett tag. Sen gick vi upp till olympia och kollade på hif.
Gillar inte att kolla när det blir 1-0 elelr 0-0, ni fattar. Men igår blev
det mål hela tiden så det var skitkul att kolla på. Hela dagen var rolig.


Yes, haa deee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback