Skolan

Jag vaknade 10 min innan min buss gick idag. Men det var lungt. Det enda jag inte hann var att platta håret. Även om det ser för jäkligt ut nu tror jag inte att ajg bryr mig så mkt. Bara skolan.
Mitt underbara schema förstördes igår. Det hade blivit fel med mina kurser så jag måste läsa skapande verksamhet också nu. Hej då mina dagar då jag började kl 1. Nu börjar jag 8.10. Orkar inte? Men det spelar väl ingen roll om jag läser 2400 poäng istället för 2500? För jag kommer ändå inte kunna läsa på högskola eller liknande eftersom jag inte läser matte eller engelska b. Men ja, det är väl bra att ha skulle jag tro. Jag ska ändå bli frisör.
Nu ska jag lägga mig och vila lite innan vi börjar.

Ha det!

image127
Vill ha denna jackan skitmkt! ;)



Update!

Sitter och väntar på min extraengelska nu, vill bara hem. Skolan va rätt ok ett tag, men inte sen igår. Börjar 8.10-8.20 VARJE dag! Och slutar mellan 3 och halv 5. Vad vill de? Plus 11 timmars håla i veckan. Danke!
Känner mig som en  mobbad nörd som jag just skrev till Maja.
Sitter helt själv i styrelserummet, äter äpple, dricker loka och väntar på EXTRAengelska?
Fina stunder man har i livet :)
Måste sticka nu, vill ju inte komma försent!!!! 8-)

Ha det, ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback