Samili miho

Måste sätta fötter på denna bloggen, eller vad jag ska säga? Den har börjat spåra ur totalt. Jag skriver på ett seriöst sätt, fast jag menar inte det på det så. Jag läser inte periska tex. för de som inte förstod det. Men det är väl så min humor är. Och jag har inte funnit någon med den. Maja förstår väl en del, skönt ändå, haha!

Idag var det först skola, sen var jag hon Ludde som fyller år, redig man nu. Nu kollar jag på idol, pinsamma personer det finns. Ska dock söka nästa år ;). Ludde nr 2 sjunger nu, vill ha honom på mitt rum så han kan sjunga för mig när jag ska sova.

Imorgon ska jag och Maja vara med i en filminspening med tyskar. Ska vara klädd som en hippie, haha. Ska komma dit och säga Was macht du? Det enda jag kan på tyska. Ska i alla fall vara ledig fråg skola för detta.

Annars, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback