Rubrik

Innan jag ska sova tänkte jag skriva lite här. När jag är trött och ska skriva kan det ibland låta som om jag är full, eftersom jag inte vet vad alla ord heter (om man kan säga så?) plus att jag blir väldigt känslomässig. Så det är därför jag alltid pluggar så sent. Framförallt om jag ska skriva något, för då blir det mycket bättre.
Jag vet hur tråkig denna bloggen är. Lägger aldrig in bilder mer osv. Men jag har inte tagit ett foto på.. ja jag vet inte hur länge. Till och med min mobil är helt tom. Har inte ens någon bakgrundsbild på den. Inte på datorn heller.
För övrigt har jag ångest över mitt hår. Jag vet inte om jag ska färga det brunt eller blont. Bara jag slipper färgen jag har nu i alla fall. Det är dock min naturliga, but i don't like it.

Ska sova nu. Börjar 8 imorgon och slutar halv 5.
Danke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback