No one wants forever

Ursäktar inlägget imorse. Läste det nu och jag förstår knappt själv vad jag skrivit, men jag var sjukt trött och virrig efter nattens händelser. Är det fortfarande. Hade först engelska imorse. Vi var 3 stycken idag. Sen expo, blev nästan klara med skyltningen, ska bara fixa lite till imorgon. Sen var jag och Maja på marina på möte om skolfoto. Tur att det inte varade så länge. Äntligen hemma nu. Helt slut.

I bilen på vägen hem från stan började jag, utan att tänka på det själv, sjunga på den låten No one wants forever, den som är med i Fjorton suger. Hade den låten på min gamla dator, vill skitgärna lyssna på den nu. Den går inte att ladda ner så ska se om jag hittar den på youtube, annars får jag leta upp nån som kan skicka den till mig. Någon som har?

Hitta bara denna
hemmafilmade video men ja, lyssna :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: lisa

låter kul :D

2007-09-04 @ 23:52:38
Postat av: Karin

fin låååt

2007-09-04 @ 23:52:59
Postat av: my

Älskar din blogg :D skriver såå bra :D

2007-09-04 @ 23:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback