My dreams

Vaknade för en stund sen av att min mobil ringde. Vaknade helt yr och visste inte var jag var, plus att jag var hundra på att det var helg. Jag drömde väl som vanligt?
Börjar egentligen klockan 1 idag, men så har jag extra-engelska halv 12. Vet inte när jag ska in... Har inte orkat tänka på det än. Har bara en lektion idag. Jag har jag inget att ha på mig idag heller. Eller jo, jag har massor, men inget jag känner för. Känner mig så grå i allt. Men jag bryr mig inte så mkt längre. Har nästan slutat med smink helt också. Mkt skönare.
Jag funderar på att färga mitt hår brunt. Just nu är det så tråkig färg, vill göra något med det. Men jag passar inte i att vara mörk.. Får se!

Ha en bra dag!


image197

Kreta.

Kommentarer
Postat av: kalle

såå sööt tjej asså

2007-09-04 @ 23:55:06
Postat av: nisse

vill ha vill haaa!

2007-09-04 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback