Måndag

Tjenis!

Dagen avklarad. Tack Gud för att jag lever fortfarande.
Träffade Eve efter skolan. Något blev som panerat i alla fall.

Asså har inget att skriva idag? Inget kul händer.
Blev typ värsta kriget i vår klass idag, tjejklass ju, haha.

Annars så..
Längtar till den 3 november ;). Vi ska se de ballaste jag vet.
De är coola, bra, snygga, bra, coola. Så de ska bli kul.
På tivoli. Gillar inte att säga tivoli, för jag gillar inte det stället,
men vi ska ju inte ut, ut. Så de e lungt.

Jag fyller år om en månad och 2 dagar, för er som undrar.
Just nu är jag bara sugen på att sticka ut och käka typ..
men får se. Det är en lördag ändå.

Min moppe finns på blocket nu. Köp den vettja.
(Eftersom jag är en ärlig säljare kan jag säga att det sitter
en död fluga inne på hastighetsmätaren).
Jag gillar den ändå, men jag ska köpa en
häst.

http://www.blocket.se/vi/13446797.htm?ca=23_3_s

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

äh inte en frieser?!

Postat av: Maria

näää, man ska ha en liten, smal smidig. inte en sån tjockis haha

2007-09-17 @ 22:53:17
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback