Lördagskväll

Stack iväg och tränade innan. Skönt. Körde lite bänkpress och påmindes snabbt hur svag jag är i mina armar, men det gick bra! Och eftersom det blev både mcdonalds och pizza igår tog jag fram boxdynan här hemma och körde ett intensivpass;) Det är kul faktiskt.
Skönt att bara vara hemma. När folk säger fest mår jag illa. Ska inte ut på länge.

Har fått det ganska fint på mitt rum nu. Har satt ben på min säng och hängt upp skoställ i min klädkammare till alla mina skor. Skulle kunna slänga hälften, men fast jag inte använder de vill jag ha kvar dom. Jag har nog ca 40 par och använder typ 15? Ska nog sortera ut lite i alla fall. 

Ikväll är det Svensson-Svensson, nya avsnitt. Kommer säkert inte vara lika bra som de gamla... Men jag ska se. Sen ska jag kolla på Just my luck. Tycker alla filmer med Lindsay Lohan är bra. Kanske inte bra, men ja, typ töntigt roliga. Man blir alltid kär i hennes killar, hahaa ;) .

Nu ska jag ner och sätta mig vid tvn med mina boyfriends, Ben and Jerry. <3

image210

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback