Hårfärg

Halloj!

Typ segaste lördagen på länge idag. Än så länge i alla fall. Alice väkte mig vid 9, elaka hund. Sen kunde jag inte somna om, omöjligt. Var uppe en sväng, sen gick jag och la mig igen. Ligger fortfarande kvar i sängen.

Har bestämt mig hur jag ska färga mitt hår i alla fall. Jag hade först mitt jätteblonda, men eftersom det var grönt efter Greece så slingade jag det lite mörkare. Och bruna slingor i blont hår = grått hår. Att jag aldig lär mig det?
Så nu har jag bokat dit hos frissan igen, som bara skakar på huvudet när jag kommer dit. Bestälde blonda slingor, men nu har jag ångrat mig igen. Vill ha det rödbrunt. Låter fult, men kan bli snyggt.
Typ så Lindsay har på bilden nedanför, kanske lite brunare. Camerons färg är också skitsnygg, men passar nog inte i så mörkt.. Men hon är ju dock blond egentligen. Får se!

  Vad tycker ni?

Ha det!


Kommentarer
Postat av: sofia

du passar nog i det :)

2007-09-15 @ 17:34:56
Postat av: Anonym

fint

2007-09-16 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback