En bra lördag

Hej världen!
 
Typ trött på bloggen... Men får skriva lite ändå!
Igår hade vi bara idrott i skolan, så efter det stack jag och Maja till Malmö och shoppade lite. Eller ja, Maja köpte ju kläder för hela hösten/vintern ;). På kvällen var jag bara hemma och åt glass och kollade på idol. Har inte varit ute på riktigt sen helgen jag kom hem från Grekland. Känns jätteskönt faktiskt. Ska dock ut ikväll, och det kommer säkert bli kul. Är inte riktigt taggad ännu, men blir alltid det när man börjar göra vid sig och spela bra musik.
Annars idag har jag och Alice gått i stan med Maja och Anna. Köpte skor, men när jag provade de hemma var de jättesmå, så ska byta de. Ville ha dom ikväll, men får väl se vad jag kan ha nu. Ska leta i min skosamling.
Nu måste jag sticka.

Ha det bra alla :).

image216

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken söt hund ^^

Postat av: Fashi

Idrott är
mitt favoritämne, men jag är ju någon form av träningsnarkoman, så det är väl inte så konstigt .. ^^

2007-09-22 @ 19:11:09
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback