Don't cry for me

Förutom väldigt tidig morgon har det varit en rätt bra dag idag. Först idrott, sen 3-timmarshålan. Då stack vi till stan och åt på mcdonalds och köpte lite kläder. Sen var det upp till skolan igen för att hålla tal på svenskan. Det gick bra, vi var bara 3 personer på den lektionen. Sen hämtade mamma mig och vi åkte till morfar, han bor precis vid skolan. Blir alltid deppig när jag varit där, tycker synd om honom. Han höll på att fylla i massa papper om hur han vill ha sin begravning, kul liksom? I kistan hade han skrivit att han vill ha på sig sin österrikiska folkdräkt (han kommer där ifrån) och på begravningen vill han att de ska spela Don't cry for me Argentina. Den ska jag också ha på min begravning bara för det. Jaja, jag ska inte skriva mer om detta. Jag blev bara så ledsen. 

Efter allt åkte vi hem och åt pizza och så. Sen kom Maja. Vi kollade på film, Date Movie. Det är den de gör parodi på massa andra filmer. Ganska rolig. Hon åkte för ett tag sen och nu vill jag sova. Eller jag vet inte om jag är trött eller inte. Skriver imorgon.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback