Vatrocimstro

Tjenis.

Var i skolan idag när jag upptäckte stora utslag på hela kroppen som kliade. Skolsköterskan va inte där så fick åka till pappa på lasarettet istället och få medicin. Det är bättre nu, men kliar fortfarande överallt. Värst är magen och huvudet, men också benen. Har inte ätit nån speciellt heller, typ nutella?

Skulle egentligen till hästen idag men fick ringa o säga att jag var tvungen att plugga eftersom vi har prov imorgon. Har inte ens öppnat boken idag? Var tvungen att sova för att ens orka läsa. Har sovit 4 timmar nu i alla fall, rätt skönt. Så får bli en pluggnatt.

Senast här om dagen sa jag att jag inte skulle ut på länge. Men alltid när jag säger det kommer en massa upp. Ska ta igen min födelsedag imorgon, riktigt ordentligt. Kommer bli kul. Sen är det lov!

Ska fixa bloggen snart.. typ världens tråkigaste.
Måste försöka plugga nu, ha det!

image252

Lillan Alice!

Kommentarer
Postat av: maja

hahah! ;D annapanna!

2007-10-26 @ 20:08:21
Postat av: anna

hahaahhahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback