Varje litet steg

Jag kollade igenom gamla mappar på datorn precis för att jag letade efter en bild. Så hitta jag Varje litet steg med Lasse Lindh. Jag hade en Lasse Lindh period. Lyssnade på honom dygnet runt, speceillt denna. Gamla minnen och sånt ni vet ;). Både bra och dåliga. Minns speciellt en sak när jag lyssnar på den.. Solarietiden och allt där till. Ska man skratta eller gråta, liksom?

Hur kunde det bli så här fel?
Det skulle ju alltid vara du och jag..
Vi skulle visa varandra världen och inget fick nånsin komma mellan oss.
Men nånting kommer alltid i mellan och någon slutar alltid älska först.
Men varför kan det aldrig va jag?
Och nu träffar du mig för att lindra ditt dåliga samvete
och för att hjälpa mig att ta mig igenom min situation.
Men jag vill inte ta mig igenom någonting.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback