Rubrik

Helt rastlös. Det pirrar i mina ben, så som det gör när man suttit still för länge. Om inte alla redan gått och lagt sig här hemma hade jag rest mig upp i sängen och hoppat. Det har jag bara gjort en gång förut, det var av ren lycka. Jag vet inte vad jag är nu. Ledsen, glad, arg? Typ allt på samma gång och det känns konstigt. Vet inte vad jag ska göra. Om jag inte varit så fruktansvärt mörkrädd hade jag gått ut och sprungit tills jag fått blodsmak i munnen (dvs. till andra sidan vägen). Kan ju drömma och glömma att jag kommer somna inom de närmaste timmarna. Sovit sen jag kom hem från skolan.

Onsdag imorgon. Absolut värsta dagen.
1. Börjar 8.20.
2. Har fotografisk bild till halv 5.

Det enda som är bra är att vi inte har idrott eller engelska.
Foto förstör verkligen allt. Mår illa när jag tänker på det.


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback