Mihakodo

Alltså, detta kommer bli bloggarens dag. Känner det på mig. Söndagar brukar bli det. Har inget annat att göra. Inte lönt att gå o lägga sig heller för jag ska strax sticka iväg och nörda mig lite i stallet. Maja klicka mig just när jag ringde henne. Hahaha, tror liksom inte att hon hade tid.
Anna skicka bilder innan från den gamla goda tiden. Den bilden jag la in i förra inlägget är sen i 7an. Coolingarna på Jonstorp.

image255


Denna är värst.. Hahaha!
Nej, nu drar jag här ifrån. På återseende.

Kommentarer
Postat av: annnnnnnnnnnna

jag har fler riktigt heta om du är sugen, blink blink

2007-10-28 @ 18:12:12
Postat av: anna

vet inte om jag är så sugen, får ju dåligt självförtroende. varför sa inte mamma något när jag såg ut så? hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback