Lördag

Inatt var den första natten på länge jag sov ut riktigt ordentligt. När jag vaknat åkte jag, mamma och Erik till väla. Jag skulle egentligen köpa jeans eftersom alla mina har blivit förstora, men gjorde aldrig det. Visade mamma lite andra saker också som jag önskar mig. En vecka tills jag fyller år. När man va liten visste man hela tiden exakt hur många dagar det var kvar och man räknade ner tiden. Nu är det skitsamma? Nu vaknar man inte längre kl 4 på morgonen och väntar på att man ska få sina presenter. Typ bara stör sig när man blir väckt för att man vill sova vidare. Men visst, det ska bli kul ändå!

Ha det!

     

Haha, förra året.
Känns skitlängesen ändå.
Danke Eve, Maja, Emelie och Emma ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback