Lohimsak trokan

Varit vaken sen 8. Eller 7, eftersom man ska ställa tillbaka klockan. Alice låter inte mig sova. Direkt man somnar börjar hon hålla på o springa runder. Hon tror att hon är en kattunge?
Hon var med i stan igår, och för första gången detta året fick hon ha tröja på sig. Vissa människor stör sig för att man sätter på sina hundar kläder, men det är för deras egen skull. Vill ju inte att de ska dö? Alice är väldigt frusen av sig. På nätterna (när hon inte springer runder i mitt rum o leker med damm eller jagar flugor) ligger hon under mitt duntäcke och myser. Så fort dörren är öppen här hemma rullar hon ihop sig i soffan och skakar. Så hon tycker nog bara att det är skönt att få ha sin tröja på.
Idag ska jag försöka komma iväg till stallet och rida lite. Mina planer för att bli hästnörd har inte gått så bra hittills, måste jobba på det.
Skriver senare!

image253

Alice när vi var på vinden i somras och provade gamla dock-kläder,

Kommentarer
Postat av: Maria

haha hästnörd fyfan då är vi 2


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback