Jistro mahaka

Då är jag äntligen hemma efter x-antal timmar på akuten. Fick kramper i magen innan idag också, gjorde så ont så att jag spydde och svimmade på samma gång. Kom då fram till att jag aldrig kommer vilja föda ett barn. De på röntgen fråga om jag var gravid. Såg det ut så eller? Tackar :). För första gången i mitt liv har jag även fått åka rullstol, en fin upplevelse. När jag låg där i ett ljusgult rum, utan fönster och kräkpåsar på väggarna blev jag sugen på en big mac o co. Brukar inte ens kunna tänka på mat när jag är på sjukhus. Fick snabbt höra att jag var på akuten för att jag hade ont i magen, då är man inte sugen på det. Men hungrig som jag var fick jag istället smsa till Maja att en varm shot från steakhouse inte hade suttit fel.
Jaja, jag lever i alla fall och har inte så ont i magen längre. Och felet på ryggen får jag veta imorgon eftersom vi inte orkade sitta och vänta på svaret 3 timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback