Alltid trött

Jag minns inte när jag var pigg senast? Kan inte ens sätta mig ner på dagarna för då somnar jag. Som tur är har jag inga sånna sittiga lektioner, eller vad man ska kalla det.. bara svenska.
Hade foto idag (hatar det) och jag hade planerat att ta 14.20 bussen hem. Slutade egentligen halv 5, men kunde ju fota hemma. Men sen kom vi igång ganska bra så då tänkte jag att jag tar halv 4an hem. Men eftersom framkallning är så sjukt segt missade jag 4 bussen också! Jag orkade inte vänta i en halvtimme till så mamma fick hämta i Höganäs. Somnade på bussen och när jag skulle gå av kunde jag inte sträcka på nacken. Har fått gå med huvudet på sne sen dess. Rätt fint.
När jag kom hem var det sängen som gällde och jag vaknade inte fråns 30 min sen typ? Och det är så det är.. Kommer inte kunna sova innan 12, och så är jag sjukt trött imorgon igen.
Nu ska jag plugga min engelska sen försöka(!) sova igen, liksoom.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

"sittiga lektioner" den va bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback