Ajtro sicofi

Idag flippa min häst totalt, vilket ledde till att jag till slut ramlade av. Jag kunde inte röra mig och bara låg där på marken som ett fån. När jag försökte resa mig efter ett tag svimma jag och ramla ihop ännu en gång. När det gäller hästar är jag inte den som ger upp i första taget, så jag hoppade upp igen och fortsatte min träning. Märkte dock snabbt att något var fel, hade ingen känsel i ena benet. Kunde inte gå. Sen dess har jag legat här hemma i soffan och mått riktigt dåligt. Mår illa som aldrig förr. Ibland vill jag bara skrika så ont det gör. Jag har antagligen fått en spricka i bäckenbenet. Men imorgon efter röntgen kan jag skriva säkert vad det är. Skriver kanske sen, kommer ju inte kunna sova inatt.

Kommentarer
Postat av: Maria

dum häst !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback