2 veckor kvar

Nu när jag bara ätit nyttig mat och jag ser att det ger resultat, mår jag illa när jag tänker på något annat. Eftersom jag vet med mig att jag kan äta onyttigt ibland blev det kebab igår med pommes och hela köret. Jag borde inte få det, men vilken ångest jag fick. Kändes som jag förstört 2 hela veckor av nyttigheter. Innerst inne vet jag att det inte gjorde någon skillnad, men för att gottgöra mig själv tog jag en lång powerwalk direkt när jag vaknade idag.

image223

Idag ska jag nog till väla. Ska visa mamma vad jag önskar mig. För jag fyller ju år om exakt 2 veckor, för er som undrar ;).

Min önskelista:
Eu-bil
Häst
Vägg-TV
Klocka
Farlig hund
Cykel
Resa
Pengar
Kläder
Träningsskor
Vanliga skor
Stövlar
Löpband

Kommer inte på mer nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback