Trött

Cp-trött idag. Imorse väckte mamma mig 30 min innan bussen skulle gå. Jag brukar sätta min mobil på alarm 1,5 timme innan för att jag ska kunna ligga kvar 45 min ungefär. Hade tydligen stängt av det i sömnen. Sen glömde jag nästan hoppa av bussen, och påväg till praktiken glömde jag var jag var på väg. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle vila lite bara så la mig i sängen. Skulle sova en timme typ och sen skulle jag ringa Maja. Men vaknade vid halv 10 och var helt slut. För sent för allt.
När jag sov som bäst hade Olle kommit in till mig och frågat om han fick låna min moppe typ och då hade jag svarat "nej jag har den", sen hade jag bett honom chilla. Hahaha.

Borde sova nu så jag orkar gå upp imorgon. Är på väla då. Men ja, kan inte svika det trogna nattfolket på msn. Kul också att Alice har ont i magen? Lär få springa upp med henne cirkus 5 gånger inatt. Vill ju inte ha skit på mattan.

Aja, ska läsa en bok nu. 252 sidor på en vecka? Sen ska jag komma ihåg vad den handlar om också.

GOD NATT!

image276

(Bilden är till Maja, varsågod)

Kommentarer
Postat av: maja

HAHAHA! klockrent! Det var där du tillbringa 45 min av kvällen ;D hahah!

2007-11-27 @ 18:00:19
Postat av: anna

inte bara jag. du stod i samma ställning hela tiden:P ihop med fötterna i dina fina 390r :D

Postat av: maja

hahaha! du hade ju toan! Fick jag står där som en noob! frös gjorde jag :( Har har faktist 37 ;)

2007-11-28 @ 19:28:59
Postat av: anna

hahaha fett kul! ja men skorna var 39, åååååååh! ;)

2007-11-29 @ 01:11:17
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback