Sjuk

La mig 8 igår kväll. Så tidigt har jag inte lagt mig sen jag var 5 år. Men när jag vaknade imorse var jag dubbelt så trött som jag brukar vara då jag lägger mig efter 2. När jag satt på bussen märkte jag hur sjuk jag var. Det blev bättre när jag väl kom till skolan, men mår fortfarande jättedåligt. Har mått illa i snart 2 veckor, får nya utslag på kroppen hela tiden som kliar som myggbett och igår svullnade mitt ena ben upp. Sen har jag varit förkyld sen i juli. Så mamma hämtar mig snart. Kan knappt gå, så ont i mina leder. Ska hem och sova och plugga till engelskaprovet jag har imorgon.

När vi satt på bussen igår utanför knutpunkten pekar Maja in och säger "Kolla där är ju du!!"
Hahaha, en tjej var jättelik mig och typ likadana kläder och mössa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback