Mihakoha

Hejhej!  :D

Mådde riktigt dåligt igår, så på kvällen följde jag med mamma och såg Peter Jöback. Verkligen ingen favorit (!) kan jag väl säga, men konserten va helt ok. Dock skönt när den slutade efter två timmar. Tidningen Extra kom o fotade oss och ställde lite frågor, så kommer väl vara med där imorgon.

Idag när jag vaknade körde mamma mig till stallet. Har skaffat mig en annan häst. En d-ponny som är gravid. Jättetjock! Men den är sån pigg, och det är bra.

Imorgon är det skola och sånt. Pallar ej. Pappa jobbar i dalarna denna veckan så han kan inte köra mig. Tror mamma kör imorgon, hatar bussen! Speciellt 3an till filborna. 

image269

Dog när jag såg den, hahaha 

Kommentarer
Postat av: Maria

haha bytte du ut den andra? gott me ponny

Postat av: maja

jag dooog nu! väntar på daaaj! ;) jag kom till skolan kl sju! aldrig varit här så tidigt men bättre åka bil än buss!
KOM HIT

2007-11-05 @ 07:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback