Makrastromi jastoc

Hej hallo.

Sitter o rensar min dator. Tagit bort riktigt mkt. Alla bilder och låtar i mottagna filer. Sen ska jag spara allt jag vill ha kvar på en cd och lämna in datorn. För internet funkar typ inte.. Bara när jag har sladd, och det ska man inte behöva när den är bärbar.

Hittade just den All out of love. Så längesen det var jag hörde den. Tänker på den måndagen när vi skulle åka skridskor med skolan. Det var i början av mars tror jag. Vi gick in hela klassen i isbanan och så spelades den på radion. När låten var slut sprang jag och Maja där ifrån, åkte ner till stan och åt på chili wok, sen solade på sun lux. Dagen efter var vi sjukt bruna. När vi gick i skolan var det en kille som sa "kolla, de har nog varit i Thailand".

Haha, om det inte hade varit för låten hade jag inte kommit ihåg allt detta.

I'm so happy, happy, happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback