Krahamstromi

Ligger i min säng nu och lyssnar på julmusik? Det är bra!
Somnade med smink o allt på inatt, plus jag fick näsblod för jag slog i näsan i väggen när jag vände mig i sängen. Lagom snygg man känner sig nu? Orkar liksom inte gå upp heller.

Alla jag snackar med är sjukt trötta på hbg. Jag med.
Det är för att det alltid är samma folk överallt som ser likadana ut, alla snackar skit om varandra och sen blir man nerslagen utan att ha gjort någonting.
Jag tycker inte man ska snacka en massa, det är det värsta jag vet. Folk man inte känner ska man inte bry sig om, det blir bara fel. Man bildar egna uppfattningar av en person som inte stämmer. Tillslut kanske det skapas rykte som inte är sanna och sen står man där. Sköt er själva liksom och skit i andra?
Folk snackar ofta skit om de de umgås med också. Lägg ner!
Om man hör något om någon man bryr sig om mer än den som berättar det är det väl bara rätt att det kommer fram istället för att man ska tissla bakom ryggen på folk?
Visst, upp till var och en, men tycker detta bara är löjligt!

Lev ert eget liv och var nöjd med det.


Sen, vad vill alla som slår ner folk? Händer ju inte så sällan heller.
Vissa tycker att man är löjlig bara för att man är rädd. Men hur konstigt är det?


Ska inte skriva mer om detta nu.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback