Hemlis

Det är inte så att jag direkt ogillar mkt människor, men när det gäller tex bussarna, då pallar man ej trycket, ni vet ;). Kan avslöj min nördiga hemlis.
Jag tar bussen halv 7 när jag kan ta den 7, bara för att jag vill kunna sova utan att man har 25 ögon som glor på en. Sen på knutpunkten sitter jag och väntar på Maja i 10 min. Efter det väntar vi en kvart typ på 8an som tar 4 gånger så lång tid som 3an bara för att vi vill slippa trängas och sen vill vi inte gå så långt heller. 8an stannar ju precis utanför. Mkt bättre, men jag vet, ingen annan hade gjort så! 8-)

Kommentarer
Postat av: anna vet

men mitt sätt är ändå bäst: tar förstärkningsbussen härifrån 07,13 som går direkt till filbornaskolan. när den kommer till knutan står där en miljon störiga elever som ska med, men jag sitter redan på :D DET är najs! (kör även ända in på skolan, duvet utanför sär, YEESS)

2007-11-09 @ 14:29:12
Postat av: anna

LÄGG AV!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback