Tisdag

Imorgon fyller Maja år. 23. Ska bli kul för hennes del, men även för min, eftersom hon ska få en ny mobil och då kan jag kanske äntligen få tag i henne när jag behöver det? Haha! Tror det blir den som jag har på bild. Snygg!
Själv köpte jag present till henne idag, men kan tyvärr inte skriva vad det är om hon skulle råka läsa.

När vi körde hem från stan idag med moppisen va det en bil framför oss som bromsade så att vi körde in i den. Maja flög fram där jag satt och jag åkte nästan över styret eller vad det heter på en moped. Samtidigt som jag skulle försöka hålla den uppe så att vi inte ramlade helt, körde nästan en annan bil in i mig.
Trodde jag hade brutit foten, så ont det gjorde. Men inget att göra åt det där mitt i stan, bara att köra vidare. Men efter cirkus 50 meter gjorde idioten samma sak igen, men denna gången hann jag bromsa i hyfsad tid.
Efter chocken tröstade vi oss själva med att köra till Laröd och hoppa på gupp, vilket är det roligaste. Jag vet vi är nördar, haha, men det ska man vara, right?

Äntligen hemma blev det solning :). Skönt som fasen. Skönare än i morse. Då vaknade jag ungefär halv 6 av att Maja skickade sms: Kolla ut.
Jaha? Vi som skulle köra moppe. Kunde inte somna om så låg bara i sängen och hoppades på att jag skulle sluta höra regnet ösa ner utanför och slippa se blixtrarna som lös upp hela mitt rum.
Men vad stoppar oss egentligen? Ingenting! Det blev på med överheta regnställ och hela kittet, sen bar det av mot skolan. Anna and Maja goes sexy!
Väl framme var vi blöta till tusen och förkylda. Vi hade expo i fyra timmar sen stack vi. Efter det hände allt som jag skrev tidigare.

Det är 9 dagar kvar!, sen ska jag leva livet hela sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback