Tisdag

Idagens började med att min mobil ringde halv 6! Har någon ens gått upp så tidigt någon gång? Inget folk på bussen i alla fall och det var skönt. Jag var i skolan redan halv 8, och vi började 8.10. Så det var bara att ragga upp någon ochgå och sätta sig i caffeterian sålänge.
Sen var det nationellt prov i matte. Kändes väldigt bra, men alltid när jag tycker det går det uruselt. Men hoppas på det bästa!
Jag och Maja blev klara vid 9.10 ungefär, alltså först. Vi tog det bara lungt och så, sen vid 11 gick vi till matan och åt. Gårdagens mat var sänd från Gud jämfört med det idag. I alla fall, sen tog jag och Freddie bussen ner till stan. Jag köpte en klänning och hon provade 327 st olika bikini, sen fikade hon;) haha.
Vi satt på bagatell och vem satt brevid om inte Henrik Larsson?
Freddie kunde inte sluta glo på honom samtidigt som hon sa att "va fan, han är bara en helt vanlig människa som bara syns på tv, det kan väl vem som helst göra? och bla bla bla". Och "åååååh, hans ass sitter där det ska!" Efter att fått höra på det snacket i ungefär 20 minuter begav vi oss ner till knutpunkten för att ta våra bussar hem.

Så nu sitter jag här
och känner mig lite småsjuk fortfarande. Det är nog skolan som spökar inom mig. Tänker hela tiden på att det är 2 långa år kvar och hur jäkla glad jag kommer vara på min student. Sjukt!

image5429 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback