Tisdag

Känns verkligen som söndag idag, tyvärr. Jag orkar inte gå till skolan imorgon, men går bara till 10. Om det hade varit tisdag imorgon och vi skulle gått till fyra hade jag stannat hemma. Men jag vill bara att dagarna ska gå fort, så att det kan bli sommar. Näst sista sommarlovet. Jag kommer vara så sjukt glad på min student. Jag längtar så.

Igår var det valborg. Jag ville till tivoli, men det blev grillfest hos Eric istället. Det var trevligt det med. Kom hem redan vid 1, det var ganska skönt. Annars skulle jag varit tröttare idag och haft ännu mer ångest inför skolan imorgon.

Jag kan byta mobil nu om jag vill, för mitt abonemang har gått ut. Men jag vet inte om jag vill. Det är klart att det alltid är roligt med nya mobiler, men jag gillar min så mkt. Den är så platt att man ser nästan inte den när man har den i fickan. Den har kanske inte den bästa kameran och så, men den är väldigt bra ändå! 

          image45Äckligaste någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback