Söndag

Söndag, söndag, söndag - och regn. Det hör kanske till?
Fast förra veckan var det varmt och sol och jag blev ganska brun. Tyvärr börjar färgen lägga sig eftersom jag inte har solat sen dess. Mmmh, det suger.
 
Det ska bli varmt imorgon, love it! Men det är skola hela dan och man kan inte sola :(. Jaja, ska inte klaga, inte lång tid kvar tills jag kan sola hela dagarna.

Vad händer idagens folket? Tror detta är slappedagen nummer ett för de flest, även för mig. Men jag är inte på slappehumör, jag har varit det hela helgen, men inte nu. Är sugen på att hitta på något kul. Typ, köpa ny mobil?
Ska göra det om en månad ungefär.. Vilken ska jag köpa? Den ska vara platt i alla fall och det ska inte vara den nya Sony Ericsson, det är en sak som är säkert!
image72

Kommentarer
Postat av: Maria

hahhaahah & varför inte den nya sony ericsson? :D

Postat av: Maria

hahhaahah & varför inte den nya sony ericsson? :D

2007-05-27 @ 22:11:31
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback