Onsdag

Så trött jag var imorse var det längesen jag var. Kunde knappt gå upp ur sängen. Men eftersom min kära vän Maja fyller år idag kunde jag inte försova mig! Jag hämtade henne sen körde vi till skolan. Vi hade tydligen matteprov första lektionen. Hoppas det gick bra. Sista provet, mhmmm ;). Skönt!

Efter skolan och allt där till var jag hemma hos Maja och pratade. Kändes väldigt, väldigt bra att göra det. Jag är helt tankelös själv just nu tror jag. Tänker inte så mkt mer. Men det kommer bli bra! :).

Och imorgon hörreni, då är det sista "riktiga" skoldan. Fredag har vi bara engelska, där vi ska få reda på våra betyg, men jag vet vad jag kommer få.. Lönt att åka dit bara för det då? Nej.
På måndag har vi bara idrott, tror den blev inställd bara för det, gött :). Sen tisdag är det temadag, kan ju inte gå så länge då.. Ska ut och äta på kvällen med styrelsen. Lediga dagen efter ju.


Imorgon är det även studentbalen. Jag och Maja ska stanna i stan efter skolan och titta på alla, ska bli kul! Men kommer längta som en gris själv. Well, 2 år kvar.


Kommentarer
Postat av: Maria

wuhu, ska osså kolla på studenterna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback