Lördag

Det känns verkligen som söndag idag, eller ja, det känns faktiskt som sommarlov.
Igår var jag helt slut, hade inte ork till någonting alls. Först låg jag i sängen till ett kanske, sen gick jag ut och la mig i solen tills fyra skulle jag tro. Efter det somnade jag i min säng till halv 8 ungefär. När jag ätit middag och hela köret blev det sängen igen. Det har blivit för mkt nu på en gång. Mkt i skolan, sen utgång i onsdags samt vaccinationssprutan mot cancer jag har fått. Den blir jag helt slutkörd av. Tur att det blev en långhelg, det behövde jag verkligen. En sak som fattas bara...

            image67
Just nu känner jag bara för att somna och vakna om en vecka. Så skönt det hade varit. Då skulle plugget varit över, det skulle förhoppningsvis vara bättre väder, och ja, allt skulle vara bra.
Om en vecka ska sommaren ha börjat på riktigt, så glad jag kommer vara alltså! En vecka.. :). Jag ber att tiden går fort!

18 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

koll

2007-05-19 @ 14:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback