Fredag

Tidigare i veckan snackade jag och Maja om att vi skulle till tivvis idagens, men eftersom jag inte har något legg la vi ner den diskutionen, men båda hade det väl lite i tankarna ändå. Och idag, när vi kommit på en lösning och äntligen bestämt oss för att; ja, vi sticker dit! då blev jag taggad som fan ;) haha!
image58
Har hört att det inte är så många som ska ut, alla studenter sparar ju sig till Costa Brava. Avis! Men jag tror att det kan bli kul ändå, vi två brukar ju ha det. Men om det är tråkigt åker vi bara hem, och så lätt var det. Inget snack!

Nu ska jag äta lite, sen duscha. Efter det kommer Majisen, längtar ;).
Och en sak till; Ursäkta, men vad fasen var det till mat idag i skolan?! Vi är inte veganer.


26 dagar kvar!
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback