Söndag

Jag kan säga att helgen har varit helt okej!

I fredags blev det ju tivoli, med Maja. Innan dess var vi uppe hos Anna, Majas kusin. Det va trevligt trevligt. Senare tog vi bussen till tivoli, kände mig lat eftersom det bara är två hållplatser bort, men det var svinkallt!
Hur som helst, det var kul :)

På lördagen, igår, vaknade jag och Maja redan vid 7-8. Alltså hade vi bara sovit ungefär 3 timmar, men vi somnade om igen efter ett tag. Sen väcktes vi av Eve som kom. Efter några timmars lökande tog Maja sin kära moped och gasade hemåt! ;)
Senare på kvällen körde Mamma mig till Eve och Ludde. Så mkt jag skratta igårkväll har jag inte skrattat sen jag spelade uteliggare i skolan, haha! När vi suttit och snackat om allt från sommaren till weekend i Domsten gick vi ut. Skulle kolla vart en viss person bodde. Det va kul.
När vi kom igen satte vi oss och kolla på Sex and the City. Eve tycker jag påminner om Samantha till sättet. Vet inte riktigt om jag håller med.. ;P

Idag har jag och Eve bara varit hemma hos henne och tagit det lungt. Sen stack jag ner till Knutpunkten och tog bussen hem. Är riktigt trött nu, ska lägga mig tidigt ikväll. Det säger jagalltid, men det blir aldrig så.
Jaja, nu ska jag hitta på något att göra!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback