Söndag

Igår somnade jag runt 2 - halv 3 ungefär, sen idag vaknade jag först vid 10. Var egentligen skittrött men tänkte att image82det är bättre att sova där ute istället så att man får lite färg, så jag gick upp, tog på mig bikini och gick ut. Det var inte varmt kan jag berätta. Och nästan ingen sol, så det var inte mkt att göra än att ta av sig bikinin igen och gå och lägga sig. Somnade om, sen väckte pappa mig vid 12 och sa att det var sol. Så då gick jag ut och la mig i en solstol. Ganska skönt, men tråkigt som bara den. Gick in igen efter nån timme.

Så nu sitter jag här, trött och sliten som vanligt och har ingenting att göra. Söndag.. tråkigt, tråkigt. Men är dock ledig imorgon. Då ska jag pallra mig iväg till stan och sola. Sen ska jag ta fram symaskinen och sy om en klänning. Typiskt mig att förstöra allt, får se om mamma kan göra det till mig istället, men hon kommer bara säga att jag inte ska trixa så med mina kläder, men det tycker jag att man ska få göra. Hur kul skulle det vara om alla gick runt och såg likadana ut? Inte så kul.

Nu ska jag ta tag i min dag. Skriver mer sen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback