Söndag

Ja, jag får väl skriva ett riktigt inlägg idag också och inte bara drömma mig in i The Notebook-filmen. Jag älskar den låten, Feels like home med Chantal Kreviazuk. Speciellt om man kollar på det klippet samtidigt.
Förutom att glo ner mig i den filmen (om man nu kan säga så?) har det varit en dag som alla andra känns det som. Fast idag har jag inte ens tagit på mig några riktiga kläder, bara lökat rundor här hemma. Det blir alltid så, och jag visste att det skulle bli så denna sommaren också. När alla andra jobbar sitter jag här alone och längtar efter solen och att alla andra ska sluta på sina jobb så att man kan hitta på något skoj!
Imorgon ska jag ta tag i allt i alla fall. Då ska jag och Maja gå upp klockan 6 och hitta på något, eller hur? Haha;) Nej, men vi ska gå upp i hyfsad tid och inte kl 13 som jag gjorde idag. Om jag sover över 11 blir jag riktigt seg hela dagen, och det var precis vad jag blev idag.

image96Nu sitter jag i min säng
och har iTunes igång, och vilken låt börjades spela nu om inte Ragnar tar studenten? Haha, lagom nördig jag känner mig. Sitter här själv i sängen och lyssnar på "för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit stude-enten, fy fan vad vi är bra!" osv. när jag inte ens har tagit studenten.. Nä, nu får jag byta låt, klarar inte av den! Varför har jag ens den i min spellista?.. Jo, jag kommer ihåg. Det var när jag och Maja förfestade lite här hemma och ville komma lite i stämning. Då gick den låten hem kan jag lova! Men inte nu. Jag är i behov av nya låtar. Jag kör på mina The Sounds och Timbaland. Även en och annan Per Gessle för att göra mig redo för konserten i sommar. Men om det ska vara, ska det vara live. Så, det funkar inte heller, kräsen som jag är. Någon som vet någon brabra låt som jag kan ladda ner? I NEED!
Annars kan ni ju räkna med ett inlägg senare då jag inte kommer kunna sova.
Tills dess, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback