Söndag 2

Här sitter jag i min ensamhet, lyssnar på uttjatad musik och pillar på mitt "plåster" på fingret. Borde nog sätta på bandaget igen om inte all tejp snart ska ligga i små slulor i mitt knä. Funderar på om jag ska ta fram symaskinen. Det som stoppar mig är att det är så jobbigt och tråkigt när man ska plocka undan allt igen. Ahh, får sinne. Vad gör jag med mitt liv? Känner hur såret glipar under tejpet. Usch..

Här sitter jag i min ensamhet och längtar till sommarlovet. 4 dagar kvar. Gillas? Ahdu. Jag tänker på hur kul vi

image83

kommer ha. Varje dag. Hur jag och Maja ska steka på stranden och bara leva livet så som det ska levas! :)

Måste fixa mitt sår nu med bandage så det läker nice! Vill ju inte ha värsta ärret. Jag återkommer!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, som jag verkar längta efter sommarlov...

Postat av: anna

imorgon är det:) eller ja, idag faktiskt;) kl är över 12!

2007-06-07 @ 00:21:07
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback